torsdag 17 november 2011

En kärleksförklaring...


Ingenting är självklart med dig.
Det tog ett tag att hitta vägen till ditt hjärta.
Det man får av dig har man förtjänat.
Men när man får det är det värt varenda sekund av arbete.
Med dig har jag gjort saker jag aldrig skulle gjort med någon annan.
Jag har sådant förtroende för dig, litar på dig till hundra procent.
Du har så stort hjärta och sådan tillit.
Din lojalitet överträffar det man kan begära av ett djur.
Och just för att du är så stolt och har sådan personlighet blir jag så överväldigad över hur du "ställer in dig" på mig.
Alltid juste, ibland tror jag du vet när jag har ont och inte.
Ibland tror jag du förstår att du måste se åt mig det jag inte klarar av att se.
Jag är inte så duktig men du lär mig.
Med dig kan jag känna sådan total harmoni.
Det är med ödmjukhet jag färdas i total trygghet på din rygg.
Älskade Lizarazou... vad skulle en sån som jag ta mig till utan en sån som dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar